onsdag 11 januari 2012

Hemma i Sverige!

Hej mina svenska vänner!
Nu är jag hemma i Sverige igen, eller ja jag har varit det i 20 dagar ungefär. Sokki mår prima och det gör jag också! Jag red honom idag, första gången på svensk mark. Han var lite hoppig! Men vad förväntar man sig då? Inte mycket mer kan jag säga.

Jag tänker iallafall byta rubrik och ämne på min blogg. Jag tänker inte längre skriva om Island och alla hästar jag mött där. Jag skriver nu om allmänna saker, ibland om hästjäveln och ibland om jag gjort något speciellt. Men oftast kommer jag nog skriva om helt ovikiga och störda saker.

Om du under tiden du läser detta bli aningen stött så skriv ingen onödig kommentar för jag kommer ändå inte ändra mitt skrivsätt. Men har du frågor om hur jag tänker får du hemskt gärna slänga iväg en kommentar!
Vi säger så så länge så ses vi i mitt nya inlägg som kommer strax efter jag ändrat headern och grejer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar