torsdag 12 januari 2012

ta min hand nu tänder vi en eld

Jag och Mamma har planerat vår Indien resa 2013. Varsinn ryggsäck och en flygbiljet. Det kommer bli helt underbart! Jag blev så glad och lycklig utav att höra våra smidda planer. Vi ska lämna kläder på tvätterier och köpa nya tras t-shirts. Hur låter det? Kanske helt underbart skulle jag säga.

Jag klarar nog inte av att vänta ett helt år, tur att man mellanlandar i Thailand vid två tillfällen emellan. Thailand, det ska bli riktigt roligt det också faktiskt. Simma med delfiner och rida på elefanter i tre veckor. Sedan göra det igen i två. Ne, det blir trevligt det. även där är det enda man behöver en flygbiljett dit och en hem.

Jag måste säga att jag älskar livet efter studenten. Man kan knulla bäst fan man vill och sedan helt plötsligt dra vidare till nästa ställe för att dra på sig några sjukdomar även där. Dock tror jag inte det blir så mycket ligga i Thailand, inte Indien heller för den delen. Jag är nog för rädd för sjukdomar för att göra något sådant. Jaja, jag får väl resan mellan Fränsta och Sundsvall då. Efter ett tag får jag utöka till Östersund.
Fy så jag låter!
Man kanske skulle ta sig ett glas rött och fantisera lite.
Hör av mig om jag kommer på något nytt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar