onsdag 11 januari 2012

och allt var så konstigt men förbannat kul Det kunde ha varit nån annan Men det var jag

Jag är nu inne i den elfte timmen på den elfte dagen. 
Elfte Januari, någon som fyller år idag?
Idag har jan och Jannike namnsdag. Grattis! Känner nog ingen vid det namnet. Jag har namnsdag i Juli, den 24:e tror jag. Ne det kanske är den 23:e. Emma. 
Imorgon har Frideborg och Fridolf namnsdag. Frideborg? Vem fan döper någon till det, det finns nog någon stackars Downare med det namnet. Frideborg. HA! Vilket jävla namn. På fredag, fredag den 13:e har knut namnsdag. Knut knöt en knut då kom knut och frågade knut, vad gör du knut? Jag knyter en knut. 

Fredagen den 13.e alltså, Tjugondedagjul. Oh, det är nästa gång jag ska rida mitt kreatur. Jag kommer att dö. Tur man inte ska ut, antingen går man hem tomhänt, eller jag menar tomfittad eller så får man lite kuk, en kuk man knappt kan kalla kuk.
Jag måste påminna er om att inte ta det jag skriver på allt för stort allvar. Men detta är sista varningen. 

Kuk och fitta... vilka fula ord. Snopp och snippa. hm. Ne kuk och fitta. 
Nu ska jag spela The Sims och sedan sova, jag har en såndär misiondag imorgon + att jag har en kvinlig dejt och att jag ska jobba. Vi hörs nog imorgon!
herraaaaaah.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar