onsdag 23 november 2011

27 dagar

27 dagar kvar tills jag kommer hem mina vänner! Då hopas jag att Sundsvalls gator och Njurundas åkrar är redo för mig. Snön också för den delen.

Det MÅSTE vara vitt på backen då jag kommer, annars vänder jag på klacken och drar tillbaka till mitt sagoland.

Igår hade vi mys i lägenheten på Ishestar. Vi lagade mat tillsammans och drack en öl, jag och Judith visade Maria vem Willie Wonka var också. Tänk att hon inte visste det.

Just nu sitter jag och drömmer lite om min Sokki och på allt kul han och jag ska ha då jag kommer hem. Men samtidigt på allt jag ska göra den sista tiden på ön. Jag ska verkligen ta vara på tiden, jag vet att jag lovat att komma tillbaka men dock kommer det att dröja ett bra tag. Med tanke på att jag har hästen, jag vill vara hemma då det är snö, Thailand i April, 20 år i Maj, svensk sommar. Jag kommer nog aldrig att ha tid att komma tillbaka. Eller jo, mamma och jag ska faktiskt åka hit och rida tvärs över landet. Det ser jag verkligen fram emot. 12 dagar av ridning i ett otroligt landskap, inte helt fel va?
Jag hoppas också att Hanna bestämmer sig för att följa med. Då har jag mina bästa, på mina bästa, i mitt bästa. Kan det bli bättre? NE!

Snart ska jag rycka ut också, ska jobba eftermiddagen. 22 turister, länge sedan man såg det på tavlan måste jag säga. Men men, det betyder att man har många att prata med. Vara lite social. Hoppas det kommer svenskar, fast samtidigt inte. Jag kan inte längre prata med svenska turister. Det är fruktansvärt.
Men nu ska jag dricka en kopp kaffe och njuta av det sista på min lediga dag.

Pussssshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar