onsdag 31 augusti 2011

Tredje och sista dagen av ledighet!

Idag har jag haft en sån här bara-ligga-i-soffan-och-sängen-dag och kollat en massa på Desperate Housewives!
Fruktansvärt tråkigt, har vart och hälsat lite på hästarna och så men annars har jag bara varit utanför dörren en gång.

Men imorgon börjar allvaret, dock så kommer jag inte kunna prata med någon med min enormt svullna tunga.
Men det får vi se hur det går imorgon!

ps. All denna engelska fördärvar mitt tänkande, jag tänker på engelska och jag pratar med hästarna på engelska jag till och med pratar med mig själv på det förbannade språket och jag har bara varit här i fyra dagar!






4 kommentarer:

  1. Vilken TUR vi kommenterar på svenska då ;) Vad har hänt med tungan då?

    SvaraRadera
  2. Hej Emma hoppas att du har det bra på island jag blir sugen att rida när jag ser hästarna på bildera.
    kramar från Agnes.

    SvaraRadera
  3. Hej Agnes, jotack jag har det jätte fint! Hur har ni det hemmavid då? Kram

    SvaraRadera
  4. aah, såg inte din kommetar Titti, ne hurru du jag har ingen aning, men det börjar gå över nu! ;)

    SvaraRadera