onsdag 12 oktober 2011

Sokki

Jaha, de flesta utav mina inlägg har samma rubrik "Sokki" men det är för att jag är stolt och mallig över att jag ska köpa en häst, en SNYGG häst.
Nu har han varit iväg till veterinären på RTG och diverse tester, han är frisk som en nötkärna.
Nu är det bara en biljett hem som saknas!


Idag har varit en bra dag!
Började dagen med att rida ut regn och storm, 13 m/s  om inte mer. Men det gick bra, efter det red vi inge mer. Ejnar sa att det var ett "crazy weather" Ejnar Ejnar. Så från kl halv tolv till kl 4 gjorde vi i princip ingenting. Vi satt mest och drack kaffe. Visst vi städade en timme, och borstade hästarna men det är inget superjobbigt arbete direkt. Skönt sätt att få betalt på måste jag säga. Imorgon är jag ledig och ska förska ta mig till Sokki. Jag är även ledig på fredag och då ska jag och Maria åka på valsafari, DET mina vänner ska bli en höjdare. Hoppas på bra väder bara.

Nu ska jag dricka te och äta äpple. Herraaaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar