fredag 14 oktober 2011

Stormur

Jag har hittat min favorithäst i stallet!
Stormur. Ja, han är nog världens goaste häst. 10 ggr värre än Sunna. Helt underbar. Jag satt framför hans box en kvart idag och han gosade och snusade på mig. Smakade lite på mina skor. Gulligagulliga Stormur. Ja, det var inte första gången jag gosade med honom. Har gjort det sedan jag kom hit, jag har bara glmt bort att nämna honom.

Tyvärr går det inte att rida honom. Han har något fel på benet så han får inte ens gå ut. Jag har aldrig fått förklarat för mig vad felet är men det bryr jag mig inte om. Han är så go!
Tänkte lägga ut bild på honom imorgon.

Just nu sitter jag och kollar på "Sommarspelen" och väntar på min tvätt.
Mina fredagsnöjen har aldrig varit så roande som de är här på Island.


  • Tvätten
  • Skriva CV
  • Skriva Personligt brev
  • Dricka te 
  • Spela Wordfeud
  • Lösa korsord
  • Kolla sommarspelen
  • Facebook
HA! Jag kommer fungera så bra hemma i Sverige. Jag ska inte göra annat än dessa saker på fredagarna!
Fast jag måste lägga till städningen och matlagningen.

1 kommentar:

  1. Nämen stackars häst.Vad tråkigt att han inte ens får gå ut :(

    SvaraRadera