söndag 30 oktober 2011

Sokki

Jo som ni vet har jag varit till honom och sett hur han utvecklas! Och det var super.
Nu mera Töltar Jóna på honom för fullt och hon rider ut på honom som vilken gammhäst som hellst. Ejnar sa igår eller om det var i förrgår att han är en superhäst! Hade han vetat det då han sa priset till mig hade han kunnat tagit mer än det dubbla för honom.

Nog skrytet om min häst. Nu till det intressanta.

Som jag skrev i tidigare inlägg kommer han hem den 14:e November kul va? Då har Sverige, Sundsvall, Njurunda, Maj, Slättan något att kolla på, ne nu skryter jag igen.

Först var planet spikat den fjärde men det blev ändrat på, som tur var. Allt blev helt plötsligt super stressigt, jag skulle fixa allt på en vecka. Det hade gått men jag är glad med lite extra tid. Ni förstår mina vänner att det var det enda planet som gick 2012 så jag hade inte mycket till val. Men nu är han halvvägs hemma iaf.

Nu har jag en ännu större anledning till att längta hem.
Sokki Frá Svanavattni. Jag älskar namnet. Jag är så glad. Som ni kanske märker.
Nog om Strumpan! Nu till nästa Inlägg!

1 kommentar: