måndag 19 september 2011

Desperat Hemmafru

Idag är jag ledig och det är riktigt skönt.
Jag har städat, vilket var på tiden för fy farao så äckligt det var här då jag kom... Det var värre än att sopa i stallet (ja damsugaren är paj) så jag fick sopa. sopa... hehe. Vi kan äntligen äta middag vi köksbordet, innan var det en massa papper och böcker och tidningar och skräp. Men nu är det rent. Solen är uppe, vilket är sjukt med tanke på hur det såg ut igår. Men jag antar att det är det som är positivt med vinden, ovädret blir som bortblåst.

Funderar på att gå ut och sätta mig för att läsa ett stycke i solens sken. Men jag tror också att jag är för lat för att lyfta röven ur soffan. Trots att jag har städat som en gris hela förmiddagen. Kan kanske ha med det att göra också!

Nu ska jag äta rostat bröööööd!
HErra!

2 kommentarer:

  1. Alltså va, hur coolt är inte det här?!!? Har inte fattat ett dugg förrän nu. Coooool du är Emma :DDDDD

    SvaraRadera
  2. Roligt att vi var dag kan följa dina strapatser. Imponerande. Hoppas att du hållet ut med detta.
    Mormor

    SvaraRadera