söndag 11 september 2011

elfte september 2011 och jag har inte sett ett enda flygplan!

Hej Mina kära!

Idag har jag haft en bra dag, även fast ryggen har gjort mig alla. Än en gång fick jag inleda dagen med att rida Lósi, det är lite tråkigt att jag inte får tulta på honom.. men det går bra ändå. Han är så svag så han inte riktigt orkar att hålla tulten så man får endast trava och gallopera på honom. Åh han är så gullig då han inte riktigt orkar med traven så han galloperar med frambenen och travar med bakbenen. Självklart låter jag inte honom göra det men det är ändå lite charmigt, bara för att han är så liten och gullig. Men det jag ville komma till var att han var jätte duktig idag och höll traven toppenbra!

Jag har gjort tre turer idag, två Lava och en Natur. Turerna börjar bli tråkigare och tråkigare nu men det är bara om man rider en tråkig och dum häst. Idag har jag bara ridit en sådan, Vindur. Lång och tråkig, tungriden och jävlig. Rätt så guppig också, inge vidare för gammryggen de eller.

Just nu sitter jag som vanligt i lägenheten och äter så jag återgår till min energinivå. Pasta, pastasås, bröd och GURKA. Såklart, imorgon jobbar jag min 10e dag. Sedan är jag ledig, rätt så skönt. Och jag hoppas vi får en hyfsat lugn dag för lite sliten är jag, det ska jag inte gömma mig undan ifrån. Men jag tror att så fort min kropp vänjer sig kommer jag vara oslagbar!!!

Nu har jag varit här i 2 veckor och inte längtat hem. Bara längtat efter er.
Herraaaa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar