söndag 4 september 2011

Fantastiskt!

Idag har jag haft en toppendag! Bra väder, bra turister och alla har varit på ett gott humör! Tja, litelite trött hr jag varit pga lite sömn från igår men det gick an ändå!

Tja, jag har inte mycket att skriva alls idag... inga speciella turister. Sånadär vanliga som undrar varför jag sitter så bra i sadeln, tja kan bero på att min häst Töltar och jag har ett helt liv av erfarenhet. Men men som en god guide så försöker man förklara hur de ska göra på sin knackliga engelska men likt förbannat så är de tillbaka till samma sits och hållning som för 10 sekunder sedan. Och efter man har sagt åt dem ett tiotal gånger så ger man helt enkelt upp.

Nu sitter jag i lägenheten och kollar på "so do you think you can dance" som är världelöst och längter till sängen. Men jag har inte haft internet åtkomst förrän nu, Miriam tog med routern hem till Tyskland, vilket inte är så konstigt. Ja juste, ännu en tjej har åkt hem. Stackars Miriam, hon grät verkligen då hon skulle säga hejdå.

Men nu säger jag hejdå till er. Godnatt mina kära!
Oh juste snart kommer en massa roliga bildeeeer! Eller snart och snart, om en vecka kanske. 

1 kommentar:

  1. Ska skrapa triss under dagen..Sen kommer jag på ridsemester..Kanske.Tar med mig din syster å mamma om jag vinner tillräckligt. Annars skyller vi på svenska spel!

    SvaraRadera