fredag 2 september 2011

Fredag

Är det så är det verkligen fredag eftermiddag? Snart har jag varit här en vecka, det känns som en semester. Har hunnit jobba en dag. En dag på fem.

Jag har lite ångest, ni hemma får gå ut och roa er i Sundsvalls vimmel, försvinna in i dimman. Kanske kolla på havet, kanske njuta av en utav era sista sommarkvällar. Om hösten inte redan fallit in. Jag vet inte, jag är ju inte hemma, hemma med er och kanske dricker en öl efter dagens jobb.

Det enda jag har gjort idag är att ligga i min säng, suttit vid Facebook och kollat på Desperate och kvällen lär ju fortsätta så, en annan ska upp och valla hästar imorgon, det blir väl kul, men jag önskar ert skratt i mina öron. Jag får panik men jag antar att jag vänjer mig vid tiden. Det låter på mig som om jag skulle vara borta en evighet, men det är bara fyra månader. Ryck upp dig Emma. Men fyra månader känns verkligen som en hel evighet just nu. Usch vad jag saknar hemma.


1 kommentar:

  1. tvshack.bz
    Underhållning om du får trist...Lite störande bara att man kan se typ ett avsnitt åt gången,men å andra sidan finns mkt i utbudet.Otextat åxå,men det är väl inge problem?
    Å det är inte dimmigt här... :D

    SvaraRadera