tisdag 13 september 2011

ingen kamera!

Jag vill börja med att säga att jag inte köpte en kamera idag... jag hittade ingen. Jo visst hittade jag men de som var tillräckligt bra var dyra och de billiga sög.. så jag bestämde mig för att vänta tills jag får min lön så jag slipper bli pank det första jag gör. Däremot har jag köpt mina två första julklappar... ja jag vet. Men Hanna blir nog stolt. Självklart köpte jag något litet åt mig själv också.

Dagen började med att slänga in en tvätt, ja aldeles riktigt jag har tvättat idag. Sedan slängde jag i mig lite lunch och åkte till Reykjavik. Då jag kom hem fick jag hjälpa till med vallningen för Maya har problem med hennes ben. Sedan gick jag in och gjorde våfflor till mina kära rums- och arbetskamrater. Så nu har vi ätit och jag har diskat. Nu ska vi kolla på Charlie and the Cocolate factory och sedan är det läggdags. Imorgon jobbar jag bara eftermiddag, skulle egentligen vara helt ledig men fick jobba endå, gör mig inget alls. Måste tvätta imorgon igen bara....

herraaaaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar