lördag 10 september 2011

vilken dag

Oh fy, så trött jag varit idag! Försov mig också... alltså tro nu inte att jag har varit bakfull för det har jag absolut inte varit. Det lovar jag. Men trött som ett as och min rygg dödar mig. Man kanske ska lägga sig framför flocken då de vallar in den imorgon, då får jag den knäckt iallafall.

Ne nu sitter jag i lägenheten och känner att det hettar på kinderna, åh det är härligt att känna den känslan. Då man haft sol i ansiktet hela dagen och då rödblommigheten blossar upp. Jag känner mig frisk.

Som straff för att jag försov mig fick jag Rida Kanill, fruktansvärd häst. Stark, högt huvud, kan inte hålla huvudet still, dum, stor, korkad ja alla negativa sidor en häst kan ha. Jag var så arg då jag kom tillbaka. Och jag lovade tjejerna att aldrig mer försova mig. Inte tultar han helle, iaf inte då man rider med en grupp turister så han är jätte guppig. Det hjälpte inte min rygg det minsta.

Ne nu ska jag laga pasta.
Hörs hej!

4 kommentarer:

  1. Det vore kul om du berättade lite om naturen ni rider i. Kommer inte tiktigt ihåg fastän jag varit till Isehestar.

    SvaraRadera
  2. Har du köpt nån kamera då?? Vi vill ju se en hel massa bilder vetdu ;) Så vi kan leva oss in i hur du har det..

    SvaraRadera
  3. Självklart ska jag berätta om naturen, och Titti jag är ledig på tisdag då kan jag ta mig till staden och köpa en kamera!

    SvaraRadera