torsdag 15 september 2011

Mn första "Daytour"

Ännu en dag fick jag inleda med att rida Ljósi, Underbart! Men innan det fick jag städa toaletterna, vad jag gjort för att förtjäna det har jag inte den blekaste om.
Sedan fick jag rida min första Dagstur, det var kul. Red Tóbias gjorde jag, han framstår som ett monster framför min Ljósi. Men det var kul, och jag trodde jag bröt handen då jag drog åt en sadeljord, farao vad ont det gjorde, och de värkte de närmsta två timmarna. Ont i handen + monster Tóbias synkar inte så bra. Men tillslut blev han lugn och riktigt behaglig. Dock är han fruktansvärt guppig då han travar så jag tror att alla mina inre organ fick sig en ordentlig åktur. 

Då vi kom hem var det dags för vår sista vallning, iallafall kvällsvallning! Det var kul och hästen jag red var så glad så när vi kom fram till fältet stack han iväg med mig tillsammans med de andra hästarna, det var som att jag inte fanns för honom. Jag skrattade så mycket så jag inte klarade av att hålla tillbaka honon. Jag lät honom löpa helt enkelt.

Då vi kom hem igen satte vi oss och lekte "In my pants" man ska säga en filmtitel och efter den säga "in my pants". Det är fruktansvärt roligt då man väl får till det, som "Finding Nemo in my pants" eller John Tucker must die in my pants" Eller "Black Beauti in my pants". Vi har bestämt att vi alltid ska leka den leken då vi går ut. Folk måste tro att vi är dumma i huvudet eller något. 

Nu ska jag äta en hel del. 
Herraaaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar