tisdag 6 september 2011

en bra dag helt enkelt

Farao vilken underbar dag vi har haft på Ishestar idag! Jag tror vi har haft runt 2o turister idag, vanligtvis har vi typ 70.. så dagen har varit väldigt nice. Jag har ridit lýosi och Február två roliga hästar. Február är en såndär häst att arbeta med och han tultar gärna inte, men på vägen hem från vallningen gick han riktigt fin med mig och var snäll och lugn åtminstonde mot för vad han brukar vara.

Han är en väldigt het häst och vi sätter gärna inte en turist på honom, alla dessa hästar är de roliga och de kommer att stanna under vintern så vi kan jobba med dem så mycket som möjligt, love it.

Just nu sitter vi runt "the campfire" (teven) och kollar på HP igen! och jag ska väl snart gå och lägga mig, livet på Island tär på min energi.
Well, see you tomorrow!!

1 kommentar: