fredag 9 september 2011

fredag- moSKITo

Hej!
Idag har varit en hyfsat bra dag, trevliga turister förutom ett gäng tonåringar från Spanien som kunde säga "yes" "no" "good" och "huh". Dessa har jag kunnat strypa. Men de var åtminstonde trevlig!

Fick rida min Ljósi imorse också, kan vara det som gjort denna dag så bra. Eller så kan det vara de lockande drnkarna jag ska dricka ikväll?
Verena åker hem imorgon och vi ska göra något roligt, så vi bestämde oss för att supa! Eller supa och supa, dricka så pass mycket att man orkar ta sig upp imorgon utan att lukta gammal alkoholist i käften och orka med alla jobbiga turister, tur att det bara är stressigt på morgonen, det är då jag brukar må som bäst.

Och vet ni vad det bästa är? Att denna gång ska vi åka till Reykjavik på riktigt.
Nu ska jag ta det lugnt ett tag och sedan hoppa in i duschen.
Ciao!

2 kommentarer:

  1. Passa på å köp en kamera :D

    SvaraRadera
  2. aa men jag måste vara ledig och kunna ta mig in till staden för det! :) men ska göra det så fort jag har möjlighet

    SvaraRadera